Inlämningsvecka


Hej hopp:)
Nu har jag fått min dator.
Jag är otroligt glad, för nu kan jag lyssna på musik igen (a)
Denna veckan kommer vara rätt härlig faktiskt.
På torsdag ska jag på opera med skolan i Gbg haha det kommer bli kul.
På fredag så ska jag och några mer till Chrille och se på nån skräckfilm.
Och på lördag ska jag, Moa och Tove till gbg och julhandla.
Det är rent ut sagt en härlig vecka :)
Det är sista veckan som man får lämna in sina uppgifter till lärarna eftersom betygen sätts på söndag.
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Saraa (:

Åh! Julhandla, vad mysigt (:

det måste jag ju med göra kom jag på :O

de e ju fan jul snart, haha. (;

2009-12-09 @ 16:37:29
Postat av: chrille i din klass

och jag får inte följa med:( så jag e i skolan och pluggar riktigt sug:(

2009-12-09 @ 21:52:30
Postat av: Nattis<3

sööötaste är du Ronja (A) <3

2009-12-26 @ 18:29:03
URL: http://ssmurfenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0