19 april


Hej hej :)
nu var det väääääldigt länge sen jag la upp något här på bloggen. Det är inte meningen och man ska inte behandla sin blogg så som jag gör! Men nu ska det bli ändring på det!
Det har hänt en del sen jag la upp sist.
Det har ju blivit vår! Underbar vår, och det är fantastiskt! Det känns som alla har vårkänslor och så är det nog också. Alla springer runt och är allmänt galna, och det gillar jag! ^^
Vi har haft nationellaprov i matte, kan ju säga att det inte riktigt gick som jag ville, det blir nog lite sommarskola för mig skulle jag tro. :) Det är ju så himla fett nice asså! Eller inte, men men. Om dom tycker att jag behöver det så får det väl bli det, går ju hellre sommarskola i 2 veckor än att gå iv ett helt jävla år! :o
Har åkt moppe en del också, annie kör som en galning men det gillar vi. :))

Fin bild ni fick på mig där uppe, väldigt snygg tycker jag faktiskt. eller inte.. men men :D
Hoppas att ni inte har saknat mig alltför mycket :D
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0