Mobil


Hallo igen!
Regn regn regn! Just nu det enda som kommer ner från himmlen är regn, det är verkligen sjukt jobbigt med regn, man blir bara trött och deppig! Regna får det göra på natten, det hade varit så himla bra, regn på natten sol på dagen! hade varit sjukt gött. :)
Idag ska jag sälja min lilla kurt(min mobil) till dennis, kommer faktiskt sakna den väldigt väldigt mycket. Det var den första mobilen som jag hade riktigt länge(hade den i nästan 2 år). Jag väntar ju fortfarande på min nya mobil som är på lagning på el giganten, lite ledsen över att jag inte fått tillbaka den. Tycker dom borde fixa felet extra snabbt eftersom det var dom som hade förstört den(touchen funkade inte). Men men, får väl vänta några dagar till sen får jag min skönhet! :D Och det är mobilen på bilden där uppe. :)

Snart är det ju helg också, gud vad jag längtar! Har blivit riktigt skoltrött faktiskt, helt otroligt. På helgerna är jag helt nöjd och glad men på vardagarna är det som jag inte orkar nånting, tycker helgen borde vara längre så man kan vila ut sig riktigt mycket. Skolan är faktiskt riktigt jobbig om man tänker efter!
Jag kommer nog lägga ut nåt innan helgen, så ni får ha det så bra.
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0