Valborg

Tjaaaaaaaaaaa :D
Nu är det fredag och jag är så jävla glad! Har varit depp hela veckan men nu är jag glad igen, kanske beror på att min mobil har kommit och att det är feest ikväll. Det kommer blir helt sjutk kul ikväll hoppas jag. Det ska tydligen regna :( men lite regn ska inte få förstöra för oss tycker jag!

Snart ska jag och annie ta moppen in till ua och hämta lite grejer för ikväll. Sen åker vi hem och då är pappa antagligen hemma och då betyder det att min mobil också är hemma! :D Så då ska jag försöka lära mig lite på den så jag inte typ förstör den (a) vill ju inte lämna in den igen, hade varit väldigt ledsamt. Men som sagt så ska jag försöka lära mig den! :D
Om det blir några bilder ikväll ska jag se fall jag lägger in dom eller inte, beror ju helt och hållet på hur dom blir (a)^^

Men nu ska jag städa lite på rummet så jag får gå ut ikväll, hoppas ni får en riktigt bra valborg!
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0