sjukling igen


Hejsan hoppsan.
Sorry för dålig uppdatering men det är sommar och jag är upptagen med att leva livet! Måste ju passa på nu när det är sommar för på vintern kan man inte göra alla saker som man kan nu och om man inte gör dom sakerna nu kommer man bara ångra sig när den gråa kalla vintern kommer. Men iaf, anledningen till att jag har tid nu är för att jag har blivit sjuk helt plötsligt..har typ sjukt hög feber och kan inte gå eller röra mig. Känner mig som en gamling. Så här får ni en sjuk bild på mig, inget smink eller nånting! Som ni kanske ser har jag färgat hela håret blondt. Jag kan ta ett kort snart så kan ni få se hela håret, själv tycker jag att det blev ganska bra. :) Jag slänger in några bilder snart så kan ni få se hur jag såg ut för 1 år sen och nu ungefär :)
pusshaj ♥

Kommentarer
Postat av: nattis

okej inte bra du :O krya på dig då !! :D ja gör det ja det får vi allt göra :D <3

2010-08-09 @ 23:03:23
URL: http://ssmurfenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0