18/2


Hej hej :)
Nu var det väääldigt länge sen jag uppdatera bloggen :/ förlåt för det men jag har faktiskt inte orkat.
Men nu tycker jag att det är dags för lite uppdatering :)
Vi har haft nationellaprov i svenska. Läsförståelse och att man skulle skriva en uppsats. Läsförståelsen fick jag VG på och uppsatsen har vi itne fått tillbaka ^^ Jag är rätt nöjd faktiskt.
Imorgon åker pappa till Canarieöarna så det är rätt lugnt här hemma xd bara jag och Jonathan :)
Och sportlovet är ju här :D fy vad jag har längtat! Jag ska sova så mycket jag kan för jag älskar att sova :)
Och jag bytte örhängen för första gången igår xd haha låter så himla löjligt men jag var jätte enrvös inför det :o eftersom det kan bli infektion och sånt. Men som tur var så blev det inget sånt :)
Och det snöar som in i helskotta! Jag börjar verkligen tröttna på snön, kan den inte bara försvinna? :(
Men men den försvinner nog snart :)
Hoppas ni får ett bra sportlov :) jag ska försöka uppdatera lite oftare men jag har typ "tappat glöden" xd
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica <3

tycker att våren kan komma nu =/

2010-02-18 @ 17:50:09
URL: http://angelicaasss.blogg.se/
Postat av: moa

sportllovet kommer bli myspys ;D

pöööössss

2010-02-18 @ 21:32:15
URL: http://mimoaphoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0