Lovet slut

Hejsan :)
Nu är det söndag och det innebär att det är måndag imorgon och det innebär att lovet är slut :(
Inte så himla kul. Men lovet har varit riktigt lyckat ändå! Har sovit väldigt länge på morgonarna och det gillar vi (y)
Jag har ju bowlat med mycket trevligt folk! Lyckades tyvärr aldrig göra en strike men det gjorde dom andra och då vart det skrik och jubel i bowlinghallen! Alla föräldrar som var där med sina småbarn tittade väldigt surt på oss ^^ Och igår var det ju melodifestivalen och jag tyckte verkligen inte att rätt låt gick vidare! Thursdays skulle gått vidare! Den var ju helt underbar, det var som om nån hade luskat ut vad jag gillar för låtar och sen gjort en helt otroligt bra låt! :o så jag är lite besviken på att dom inte gick vidare, blev verkligen kär i den låten. Men men, om inte resten av Sverige gillar låten kan jag nörda den själv (a)
Hoppas att ni har haft ett bra lov.
Lyssna på låten här under :)
Pusshej♥




Kommentarer
Postat av: Angelica <3

lovet har varit super bra (Y) synd bara att det är slut =(

2010-03-01 @ 16:37:29
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0