ppfp

Hej hopp lingon snopp :)
Idag var det skola och det var rätt chill. Hade lite matte, engelska, svenska och gympa. Hade styrketräning på gympan, det var verkligen sjukt jobbigt och jag märkte hur svag jag är :( inge kul att få veta att man är svag...men men. Sånt är livet...iaf mitt ^^
Sen när jag bytt om så gick jag ut ur omklädningsrummen och då höll jag fan på att dö :o
Joel och William skrämde fan livet ur mig xd dom bara hoppade fram i bara handdukar och det var intejag berredd på^^
Sen när jag kom hem såg jag på One tree hill och bara chillade.
När klockan blev framåt halv 8 komj ag på att jag skulle träna och då fick jag typ byta om i hyper fart och det går aldrig bra, för benen kom i fel hål och huvudet kom i armhålet xd haha lite komplicerat det där.
Gympan var tråkig och jobbig eftersom det inte var Jessicas pass.

vill berätta för er vad ppfp betyder :)
Det betyder nämligen powerpuffpinglorna :)det komjag och Alexander fram till förut. Så var glada att jag talar om det för er nu :)
Pusshej god natt ♥


Kommentarer
Postat av: moa

hahah vi hörde dig allt skrika efter gympan! ;D

2010-02-02 @ 21:22:22
URL: http://mimoaphoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0