Dansa bugg


Hej hej :)
Förlåt för att jag varit dålig på att uppdatera men jag har fullt upp i mitt lilla liv ^^
Det har ju blivit nytt år och allt. Nyårsafton blev lyckad, tack alla som var med :)
Igår var följde jag med mamma och kollade på när hon dansa bugg. Det såg riktigt roligt ut..och så blev jag uppbjuden också haha. Men jag var tvungen att säga nej eftersom jag inte kan dansa ^^ så nu bara för att den killen blev så generad för att jag sa nej så ska jag börja bugga:) haha inte för att jag tror att jag kommer bli dansmästare elelr nåt men det kan ju vara kul att kunna säga ja om någon frågar :)
Så om nån vill börja bugga så kan ni väl höra av er till mig så kan vi gå tillsamans för det kan ju vara lite läskigt att gå ensam till en kurs där man inte känner någon ^^
Nu i veckan ska jag få min mobil ^^ hihi jag längtar verkligen. Jag längtar så mycket att jag drömmer om telfonen :o det är så typiskt, så fort jag vill ha nåt drömmer jag alltid om det.
Men men så är det väl ibland :)
Hoppas alla hade en bra nyårsafton :)
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: moa

oh gud vad roligt att du ska börja dansa bugg! det är apkul :)) kram!

2010-01-06 @ 12:16:41
URL: http://mimoaphoto.blogspot.com
Postat av: nathalie

Ja nyårsafton var jätte kul ! :D

2010-01-06 @ 19:48:18
Postat av: joel

hihi okej :) jag har dansat bugg ^^ de var kul men inte min grej ;P lycka till<3

2010-01-06 @ 21:12:27
Postat av: Louise

va fint hår! kolla gärna in min och min väns nystartade blogg :)

2010-01-06 @ 22:47:51
URL: http://wopswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0