Drömmar


Hej hopp :)
Nu är det söndag och det innebär att det är måndag imorgon och det innebär att det är skola :(
Fast måndagar är rätt lugna ändå, vi har inga jobbiga ämnen om man säger så^^ vi har typ bara sv/so, engelska, mattematik och idrott och hälsa :)
Så det är rätt soft.
Men i helgen har jag faktiskt inte gjort så mycket..bara varit hemma och bråkat med pontus som är pappas tjejs son.
Man skulle nästan kunna tro att vi är riktiga syskon så som vi håller på att bråka ^^ fast vi har rätt roligt tsm också. Jag vill påpeka att jag drömmer väldigt konstiga drömmar nu förtiden :o jag undrar verkligen vad det beror på. Men men kanske bara är i nån fas där man drömmer väldigt mycket ^^
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: moa

oj heting! ;)

jag får ibland också perioder då det dyker upp jätte konstiga drömmar, har ingen aning om vart dom kommer ifrån, hm hm...kram på dig ses imorgon!

2010-01-24 @ 21:50:53
URL: http://mimoaphoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0