Hål i örat


Hej hopp :)
Förlåt för att jag inte uppdaterat på jätte länge men jag har vekligen fullt upp med skolan, kompisar och familjen.
Det har inte hänt så jätte mycket nu det sista förutom att jag har gjort mina val till gymnasiet. :)
Första handsvalet blev Livsmedel och andra blev hotel & resturang och tredje blev samhäll :)
Om jag kommer in på livsmedel vet jag inte riktigt hur jag reagerar :o kommer nog börja gråta och springa runt som en galning ^^ men men det återstår och se.
Jag tog hål i öronen idag oxå, har ju faktiskt inte haft det innan eftersom jag har så lätt att bli allergisk men nu har mamma och pappa äntligen gått med på att jag fick ta hål i öronen :D
Det gjorde inte så jätte ont faktiskt det var bara ljudet som var lite läskigt när dom sköt in örhänget i örat.
Annars gick det gick ju riktigt bra. Så nu ska jag sköta dom i 4-5 veckor och sen kan jag byta och använda vilka örhängen jag vill :D:D
Moa tog också hål idag fast hon tog inte i örsnibben hon tog lite högre upp på örat, det blev riktigt nice.
Hoppas ni alla har det bra för det har jag :)
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: nnattisppattis

skit fint!! :D

2010-01-21 @ 19:57:07
Postat av: moa

det blev jätte fint på dig :D mums! hihi :)

2010-01-22 @ 19:14:21
URL: http://mimoaphoto.blogspot.com
Postat av: Nattis

taack !! ;)

visst kan jag det ;)

aah kan försöka lära dig iaf ;) <3

2010-01-23 @ 22:10:10
URL: http://ssmurfenn.blogg.se/
Postat av: Nattis

fiint förresten =) <3

2010-01-23 @ 22:11:17
URL: http://ssmurfenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0