Plugg, Plugg, Plugg

Hej hopp :D
Nu är jag helt slut. Det blev tyvärr ingen träning idag :/ fick vara hemma och plugga istället. Och det är inte lite jag har pluggat! Jag har pluggat till tyskan, engelskan, hemkunskapen och skrivit en uppsats :o på en dag! det är jag väldigt stolt över ^^ Så nu har jag suttit här och sökt på google om lökar och kyckling som jag ska kunna lite om till hemkunskapen imorgon. Tycker det är lite meninglöst men vill man ha bra betyg får man kämpa på.
För jag vill ju gärna komma in på livsmedel och då måste jag nog höja mina betyg och det ska jag banne mig göra!
Hoppas att alla ni har haft en bättre kväll än vad jag har:)
Pusshej sov så gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0