Skottlossning

Hejhej :)
Idag har jag varit hemma från skolan. Så jag har zappat runt på tven idag. När jag kom till 4 så var det nyheterna och då säger dom att det har varit skottlossning på Folkhögskolan i Ljungskile, det är ju liksom skolan bredvid min skola så då blev jag jätte orolig för mina kompisar men det visade sig att det var en kille som hade låst in sig på toaletten och hotat med att skära sig i magen och då var poliserna tvugna att skjuta honom i benet.
Tycker väldigt synd om den killen..han mår ju tydligen inte så bra..men hoppas han får bra vård och den hjälp han behöver :)
Annars har jag inte gjort så mycket bara varit hemma och tråkat.

Jag är väldigt stressad över alla hjärtans dag och det är väldigt konstigt eftersom jag inte har nån kille så då borde jag ju igentligen inte bli det men så kan det väl vara^^
Imorgon blir det skola fast onsdagar är itne så långa..vi går bara till 14:20 då :D så det är riktigt fett nice (y)
Vill påpeka att Nathalie har gjort en ny header till mig (a) stooora tack till henne :)<3
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Nattis<3

VARSE =D <3

låter läskiigt med skottlossningen :O

2010-01-27 @ 20:46:23
URL: http://ssmurfenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0