killar...

Jag har en fråga.
Varför är vissa killar helt otroligt korkade? Förstår mig inte på killar ibland. Om man gillar någon ska man väl ändå inte göra den personen ledsen? det är iaf vad jag har hört sen vet jag ju inte vad vissa andra har hört men uppenbarligen så är det inte samma som jag har hört. Så sjukt besviken, funderar ärligt talat på att bara gå och lägga mig i sängen och bara ligga där hela jävla året ut. Nästan som att gå i ide. Japp det hade varit gott! bara slippa all skit! Men ne..det är nog bättre att ta itu med problemen men ush vad jobbigt det är.

Det blev ett deppigt inlägg idag, men jag är deppig och då får det bli ett deppinlägg eftersom det är min blogg och då bestämmer jag!
Pusshej ha ett bra liv ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0