film/nervös


Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film på laptopen (a) gillar den väldigt väldigt mycket!♥ Men iaf, filmen heter "Om ödet får bestämma". Vet inte om den är bra men det kan jag berätta imorgon. Igentligen borde jag gå och lägga mig och försöka sova men jag är så sjukt nervös inför Liseberg imorgon, jag vet att det låter jätte löjligt men jag blir alltid jätte nervös inför Liseberg. Alla åkatraktioner man kan åka..pirret i magen när man åker upswinget, det är helt otroligt! Men jag älskar att vara nervös, det betyder bara att det kommer bli roligt imorgon. :)
Ne nu ska jag lägga mig i sängen.
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: astrid

fin blogg !

Var gärna med och ställ en fråga i min frågestund som pågår just nu :)

Postat av: Daniella, Louise & Sandra

fin blogg :D

2010-06-02 @ 17:18:05
URL: http://wildeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0