såg bara 5 minuter

Guten morgen!
Ja nu ska jag avslöja hur det gick att kolla på
"I know what you did last summer". Haha, kan ju säga att jag såg 5 minuter sen la jag av, helt sjukt vad läskigt det var! En kille fick ju en krok upp i hakan :s hur ska man kunna kolla på sånt? fast man kanske inte ska kolla själv när man ska kolla på såna filmer, mycket bättre att kolla 2 stycken. Då kan ena kolla och den andra sitta och gömma sig bakom en kudde (som jag brukar göra) haha. Men iaf, dom som gillar skräckfilmer kan ju kolla på den för den är läskig! fast jag såg ju igentligen bara 45 minuter eller nåt sånt (hade börjat kolla på filmen redan på morgonen).

Nu väntar jag på att Några ska komma hit så ska vi fika. :)
Hoppas ni får en bra dag!
Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0