Dålig dag

Hejsan hoppsan!
Idag blir det ett ganska meningslöst inlägg. Dagen har inte varit bra alls, eller det har varit bra i skolan och så men inte efter. För när jag slutat skolan så åkte jag och pappa till torp och skulle handla lite kläder. Så när vi väl kom dit så gick vi in på Gina tricot och var där as länge, det var ju ganska meningslöst eftersom jag gick från affären utan några kläder! Hittade typ inget som jag jag gillade. Så det var ju lite deppigt, sen när vi kom hem så körde vi hem min farmor. När vi åkte från henne tappade pappa kontroll över bilen så vi gled runt fram och tillbaka på vägen och det kom ju bilar mot oss! Pappa skrek och jag var typ helt chockad, men pappa fick ju kontroll på bilen så vi inte körde av vägen men vi snurrade runt några gånger, det var läskigt! Lite nära döden upplevelse tyckte jag^^
Sen ikväll kommer ju Desperate housewifes på femman, jag längtar jätte mycket! Det slutade värsta spännande sist gång. Men men, det är ju några timmar kvar.
Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har :)
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

hejsan, skorna går på 499 kr :)

2010-03-02 @ 18:43:52
URL: http://fiffis.bloggplatsen.se
Postat av: moa

nej fy vad läskigt! tur att det gick bra! <3 och synd att du inte hittade någonting, det kommer fler shoppingdagar ;) jag är taggad inför desperate housewifes! :D kram

2010-03-02 @ 20:28:24
URL: http://mimoaphoto.blogspot.com
Postat av: Angelica <3

desperate housewives :O <3<3<3<3 längtar jag med <3

2010-03-02 @ 20:47:55
URL: http://angelicaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0