Lugg


Tjoho.
Japp, då var det måndag igen. Rätt lugn dag idag, vi hade bara matte, mentorstid och en halv svenska lektion^^ igentligen skulle vi haft en hel svenska lektion och en gympa lektion också men nu var det så att några killar i min skola gick och sprejade med en sprayburk som doftade bajs. Ja det låter ju inte så trevligt och det var det verkligen inte! Man höll på att kräkas när man kände doften så man kunde inte vara i skolan så alla gick hem! Det var ju rätt gött faktiskt :)

Bilden är från i sommras, och i sommras hade jag lugg! Haha jag saknar luggen lite faktiskt. :/ Men jag vill ändå itne klippa lugg igen. Funderar på att färga håret till nån annan färg men jag vet inte riktigt :/ Kan ni inte komma med förslag? :D Då skulle jag bli väldigt glad.^^

Det blir tantgympa ikväll igen, jag är inte så taggad men jag ska banne mig dit och jag ska ge allt!:D
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: g

färga det typ mörkare brunt med lite rött i :D

2010-03-15 @ 23:17:58
URL: http://gullannoone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0