Skoltröja!


Hallå hallå! :D
Nu är denna evckan snart avklarad den med! Så himla gött, fast denna veckan har faktiskt inte varit så jobbig, vi hade hemstudiedag i måndags så vi fick sova ut och bara chilla ;D
Vi fick våra skoltröjor idag, som ni ser på bilden ^^ För er som inte ser vad det står högst upp i vänstra hörnet så står det Fuck off Linneaskolan. Och detta tyckte inte några av mina lärare om, dom blev jätte sura och tog åt sig som in i helskotta även fast det bara var på skämt! :o Så vi har fått lite utskällningar idag. Det roliga är att det bara är dom 3 lärarna som har blivit arga på oss :s men men.

Här är lite saker vad jag ska göra i helgen.
Fredag: Åker jag till gbg med pappa och jesper, ska bli kul att träffa Pontus och Annika igen! Har faktiskt saknat dom lite :o
Lördag: Blir det att vakna och sen åka in till stan och träffa några kompisar och se på bio, det blir Alice i underlandet! Hoppas att den är så bra som jag hoppas...har ju hört från några att den inte alls är bra :o men det får vi hoppas att den är!
Söndag: Då ska jag åka hem till Ljungskile och bara ta det lugnt, inget märkvärdigt alls faktiskt ^^
Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0