Våren är här!

Hallå!
Det är så himla vårigt nu! Jag har fått massa vårkänslor av den varma solen :D Det är helt underbart, nu finns det äntligen hopp om en sommar. Nu ska bara all snö försvinna så blir det ännu bättre! Jag är verkligen på toppen humör för att det är så fint väder :o

Skolan idag var riktigt skön faktiskt. Vi hade typ bara en lektion som man var tvungen att tänka på, annars var det inga direkt jobbiga. Tjejerna i våran klass fick sluta typ 40 minuter tidigare idag bara för att killarna skulle ha möte med lärarna. ^^ Så det är nog ännu en orsak till att jag är så glad! :D
Ikväll händer det ingenting i stort sett, det är bara jag och pappsen hemma. Jonathan är hos sin tjej Linda och Jesper är på någon fest.
Imorgon kommer Moa den goa hit kanske, då blir det melodifestivalen och ch! Haha, vi kommer ha det riktigt myyysigt! (a)

Jag kommer nog göra nåt inlägg senare om jag har har lust, så vi hörs ikväll!
Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: moa

VÅR! :D

japps, imorgon dådu! :D:D pösssss

2010-03-05 @ 17:46:58
URL: http://mimoaphoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0