9/5


God morgon eller kanske god middag ^^
Nu är det söndag och jag är så himla seg, helt otroligt faktiskt.
Ska berätta lite om helgen som varit. I fredags så blev det kallbadhuset med lite folk, riktigt härligt faktiskt. :) Och igår gick jag och några runt i lilla ljungskile och lekte tuffa (H) haha ne men vi gick runt för vi inte hade nåt bättre för oss, riktigt kul faktiskt :)

Den veckan som kommer nu är det bara 3 riktiga skoldagar! Kan ni fatta det? 3 skoldagar och 4 helgdagar! :D helt sjukt gott! blir nog nån fest nånstans, hoppas jag iaf. :)
Men innan det blir dom där 4 helgdagarna så har vi 1 nationellt prov i fysik :/ kommer nog gå sådär. Och så har jag 1 omprov i nåt ämne som jag inte kommer ihåg vad det var :$ känner att det kommer gå riktigt bra eftersom jag vet vilket ämne det är och så (a) Men jag får väl göra mitt bästa så blir det as bra!

Bilden som ni ser är på mig och mamma.<3
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0