blondie/brownie?


Halloj :)
Nu är det snart fredag igen, gott gott! Längtar, inte för att jag har varit i skolan nån gång den här veckan än men jag kan längta till fredag ändå (a) inget roligt har hänt så känns lite meningslöst att göra nåt inlägg :/ eller jo en bra sak har hänt! Jag hittade min skolavlstuningsklänning idag! Fan vad glad jag är, den är helt underbart fin <3 kan lägga upp den nån dag på bloggen.

Bilden är från i sommras när jag hade färgat håret brunt, funderar på att färga men är inte helt säker :s tror jag kommer sakna mitt blonda och kommer se helt blek ut eftersom jag redan är jätte blek :( Vad tycker ni? Blondie eller brownie?
Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0