bloooond


God morgon
Nu är det långhelg! Fast ändå är jag uppe jätte tidigt, men det är bara för att jag ska in till mamma i uddevalla för att färga håret. Så jag gick upp klockan 6 -.- jag var hur trött som helst, ögonen ville stängas hela tiden men så fick det inte bli! :)
Som sagt så ska jag ju först in till uddevalla sen ska jag åka hem till pappa igen och då ska jag fixa mig inför kvällen, det är ju fest ikväll! Jag kan ju säga att jag inte är så taggad just nu men det kommer väl under dagen. Hoppas det blir kul ikväll, för jag behöver ha kul, det är det nog många som behöver så det blir nog ganska kul ^^ haha
Snart ska jag väcka pappa så ska han ge mig pengar så jag kan köpa hårfärg ^^ men vi hörs sen, jag kommer lägga in en bild på hur håret blev.
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0