cam bild (H)


God middag.
Jahapp, då var man sjuk igen -.- det var inte alls länge sen jag var sjuk så jag tycker att det är lite onödigt att bli sjuk igen! Men men, så kan det gå. Igår var jag hos cornelia med några fina tjejer, vi hade riktigt kul. Vi kolla på film, spela kort, åt gott och bara tog det lugnt. :) Riktigt mysigt! Idag ska jag bara vara hemma eftersom jag är sjuk. Kommer nog vara hemma från skolan på måndag och tisdag också eftersom jag vill vara frisk tills på onsdag! Och vad som händer på onsdag tänker jag inte berätta förrän på tisdag kväll ;) så där har ni något att se fram emot! :D Förresten så vill jag be om ursäkt för att jag inte la upp någon dagens låt igår men jag hann i stort sett inte, men sen ikväll ska ni allt få en smarrig låt ;)
Jag skriver mer sen ikväll, ska nån av er se eurovision songcontest ikväll? vet inte om jag ska det men vi får se.:)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0