Helgen slut


Tjabba tjena hallå! :)
Då var helgen slut, helgen har varit helt okej. Träffat härligt folk och haft det riktigt gött. Åkte till mamma för att planera lite hur vi ska göra med mitt rum, hur jag ska ha sängen och garderoben och så. ^^  Riktigt skönt att träffa henne igen, var nog några veckor sen :s inte okej!
Sen ikväll ska jag väl inte göra så mycket..typ plugga lite kanske? får göra alla läxor och så innan terminen är slut annars får jag nog inget betyg i no och so. Och så får det inte bli för då kan jag förlora min plats på livsmedel. Men jag ska banne mig plugga nu!

Sommaren är här nu, bilden är från förra sommaren som var helt fantastisk! Hoppas denna kommer bli lika bra eller bättre ;)
Hoppas ni har det bra. :)
Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0