Skor

Hej hej!
Nu är det sommar och jag är fortfarande sjuk, vad är detta?! man ska ju inte vara sjuk på sommaren, det är ju helt fel :s men är lite bättre iaf. :) Eftersom jag inte var i skolan så följde jag med pappa och handlade lite mat, och då passade vi även på att köpa en jeans jacka, örhängen, halsband och skor till skolavslutningen. Blev riktigt nöjd, fast är lite besviken på alla skobutiker, nu är det såhär att jag har väldigt, väldigt, väldigt små fötter. Så jag var inne i nästan varenda skobutik på hela torp men hittade inte en enda fin sko i min storlek! Det fanns jätte fina i 37or, 38or, 39or osv, men inte en enda i 36 eller 35 :O så jag och pappa gick in på coop på barnavdelningen och hittade rätt så fina skor xd men jag menar, hade ju gärna velat ha ett par som jag hitta på dinsko fast som jag inte kunde ha pga mina mini fötter. Så om nån har en skobutik kan ju ni tänka på detta! (a) Haha kände att detta blev ett klago inlägg men det behövs ibland också! ^^
Lägger in dagens låt om en liten stund, hittade en riktig smarrig låt förut ;)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0