Sommarkänslor på g!

God morgon! :)

Nu är det lördag och det är riktigt fint väder ute, helt underbart ju! :D Och fåglarna kvittrar jätte fint ute, man blir bara så himla glad för det är sommarkänslor på g nu! :D Idag ska jag nog inte göra så himla mycket, ska bara chilla och kanske sola lite ute på balkongen men får se, sen ikväll ska jag på teater med älskade Moa :D hihi saknar henne jätte mycket, men det ska bli kul att gå på teater med henne. Hennes bror är med i teatern så det ska ju bli lite kul att kolla på det. ^^ Sen när vi kommer hem ska jag antagligen träffa annie så ska vi kolla på film och bara mysa. Så ser min dag ut antagligen, hoppas ni får en bra dag!
Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: moa

älskade ronja!<3

2010-05-23 @ 18:10:11
URL: http://moamargareta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0